Please select a featured image for your post
Este perfect normal ca atunci cand promovezi sa interactionezi mai mult cu superiorii tai. Asta presupune ca ai mai multe sanse sa le demonstrezi ca intr-adevar au facut alegerea corecta si nu s-au inselat in privinta capacitatilor tale. Sa nu iti fie teama sa te exprimi liber, sa iti expui ideile referitoare la discutiile la care iei parte. O atitudine prea retrasa poate da impresia de dezinteres fata de ceea ce se discuta, o atitudine prea agresiva si incercarea de a-ti impune cu orice pret punctul de vedere, iar nu arata bine. Incearca sa pastrezi un echilibru, sa iti expui punctul de vedere si ideile noi intr-un mod pertinent, folosind argumente solide si bine argumentate.
De multe ori, avansarea presupune ca vei avea subalterni si cine sa fie sublaternii tai daca nu colegii de ieri, cu care pana acum erai pe acelasi post? Chiar daca statutul tau s-a schimbat, nu fa greseala de a ?uita de unde ai plecat?. Chiar daca esti mai solicitat si ai atributii si responsabilitati noi, fa-ti timp sa bei cafeaua dimineata cu colegii si chiar daca nu ai timp sa iesiti zilnic in pauza de pranz impreuna, iesirile din weekend cu colegii nu trebuiesc neglijate. Suntem siguri ca nu iti doresti sa ajungi subiect de barfa la birou sau sa iti pierzii prietenii.
Chiar daca pana la promovare iti permiteai o tinuta mai lejera la birou, acum e momentul sa faci mici schimbari Aceste schimbari sunt binevenite chiar daca noua functie nu ti le impune. De ce? Pentru ca din punct de vedere psihologic, ii vei transimte creierului tau faptul ca ceva s-a schimbat, ca treci de la o tinuta lejera la una mai sobra, mai serioasa, cu mai multe responsabilitati. In plus, te vei simti altfel in taior decat in blugi, vei simti ca ceea ce faci este cu adevarat important.
Orice post de conducere intr-un anumit departament impune luarea de decizii. Este ideal atunci cand ai un termen limita pentru luarea unei decizii, cand ai timp la dispozitie sa pui in balanta toate argumentele si sa iei o decizie pertinenta. Dar ce te faci atunci cand apar situatiile de criza in departamentul pe care acum il conduci? Pana acum, superiorii tai se ocupau de gestionarea crizelor, acum sunt pe umerii tai. Nu uita ca in luarea unei decizii trebuie sa strangi toate informatiile, sa ai toate datele problemei. Daca consideri ca nu ai nici o cale de iesire din criza, nu iti fie rusine sau groaza sa ceri sfatul unui superior. Nu dai dovada de semne de slabiciune si nu esti incapabil, ci dimpotriva, se va considera ca esti interesat de rezolvarea cat mai rapida si eficienta a situatiei de criza. Dar nu uita, atunci cand prezinti situatia unui superior si ii ceri parerea cu privire la rezolvarea ei, sa prezinti si solutiile pe care le-ai gasit tu sau variantele pe care te-ai gandit sa le pui in practica. Asa vei da dovada de maturitate profesionala si cine stie, poate una dintre ideile tale va fi cea salvatoare. Orice iesire dintr-o situatie de criza te va maturiza, iti va oferi baza profesionala pentru viitoarele astfel de situatii.
Doriti un venit suplimentar? Inscrie- te ca reprezentant FM GROUP
AFACEREA FM GROUP : – produse unice pe piata;
1) PARFUMURI, din esenta originala importata de la la Droom- Germania; –
2) DETERGENTI profesionali, antialergici (nu contin clor sau alte substante chimice)
3) MAKE UP –uri din minerale naturale;
4) BIJUTERII PERLATE.
5) cosmetice cu Beta glucan active- cu efect se intinerire si antiimbatranire
– produsele sunt vandute in sistem mlm- discount de 40 %
– in plus: bonusuri din retea
– programe motivationale excursii in strainatate
– fara tareget impus
– CASTIGI FULL TIME- MUNCIND PART TIME
In oferta FM GROUP ROMANIA sunt accesibile Starterul 100, Starterul 200 precum si Starter MINI.
Date de contact:
Numar de telefon: 0721151222
Adresa e-mail sau IM: iianosi