fbpx

M&M Retail deschide magazinele Cacharel si Zen Diamond

M&M Retail, companie care face parte dintr-un important grup comercial din Turcia, aduce în România, două mărci de renume, Cacharel şi Zen Diamond, prin deschiderea a două magazine în incinta Băneasa Shopping City.

„M&M Retail este o companie înfiinţată în anul 2007, care şi-a propus să investească în următorii cinci ani peste 3,5 milioane de euro, pentru deschiderea a 10 magazine proprii sau în subfranciză, afirmă dl. M. Cenk Berberoglu. Dorim să aducem în România mai multe mărci de renume, primii paşi fiind realizati prin deschiderea celor două magazine, Cacharel şi Zen Diamond, pentru care au fost necesare investiţii de circa 700.000 de euro”.

Cacharel a fost creat de Jean Bousquet în 1962, numele mărcii provenind de la o pasăre din Camargue (regiune din sudul Franţei).
Bousquet, născut la Nîmes în 1932, a fost unul dintre primii creatori de modă care şi-au construit o marcă globală. Cariera sa a debutat la 15 ani, studiind la Şcoala Tehnică din Nîmes. În 1956 s-a mutat la Paris unde a lucrat ca stilist pentru Jean Jourdan. Doi ani mai târziu a deschis propriul său atelier unde confecţiona cămăşi pentru barbati, pentru ca în 1962 să lanseze Casa de creaţie Cacharel.

Citeste si:  Cariera de succes sau doar iluzie?

De-a lungul anilor mulÅ£i mari stiliÅŸti, precum Emanuelle Khanh sau japonezul Atsuro Tayama, s-au succedat la Cacharel. Din anul 2000, cuplul de creatori anglo-brazilian Clements/Ribeiro (Suzanne Clements – Inacio Ribeiro), educaÅ£i la celebra ÅŸcoală de modă Saint Martin’s School of Art, determină stilul ÅŸi explorează patrimoniul Cacharel pentru a impune, pe „cat walk”-ul modei internaÅ£ionale, un stil regenerat, mai expresiv, mai contemporan, apropiat de cel cu care s-a lansat Bousquet.

„Diamond Boutique” Zen de la Băneasa Shopping City doreşte să confirme că tradiţia face cu adevărat diferenţa,. Zen Diamond, („Zen” însemnând în limba persană „femeie frumoasă”) are o istorie de peste 100 de ani, fiind considerată firma cu cea mai mare capacitate de producţie din Europa, ea realizând, anual, circa 150.000 bijuterii.
Produsele Zen Diamond sunt vândute în peste 3.000 de magazine de bijuterii din toate colţurile lumii. Prin deschiderea unei noi unităţi de manufacturare în Bangkok, Zen Diamond doreşte să îşi dubleze capacitatea de producţie, intenţionând ca în următorii 25 de ani să îşi extindă reţeaua proprie la 1.000 de magazine.

Citeste si:  Songs for Tibet- lansat inaintea JO

Zen Diamond a semnat, în urmă cu circa un an, un contract de licenţă pe o perioadă de trei ani cu National Geographic Society, una dintre cele mai mari şi importante organizaţii ştiinţifice şi educaţionale non-profit din lume, devenind primul şi singurul producător agreat de NGS, pentru care a creat „National Geographic Jewelry Collection”.
Fiecare produs marca Zen Diamond este însoţit de un certificat internaţional de calitate a diamantului (International Diamond Quality Certificate).

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.