La a treia ediţie a festivalului de publicitate neconvenţională ADfel, care se desfăşoară, în perioada 25–31 august, pe terasa La Motoare din Capitală, organizatorii aşteaptă în jur de 2.500 de vizitatori, potrivit unui comunicat remis NewsIn.
Şi de această dată, festivalul va prezenta publicului metode inovatoare de a face publicitate, scopul evenimentului fiind promovarea gândirii alternative în publicitate. Vor fi prezentate metodele prin care branduri consacrate se reinventează, pentru a se diferenţia într-o piaţă aglomerată de medii de comunicare uzuale.
„Sperăm că atât agenÅ£iile de publicitate, cât ÅŸi oamenii de marketing, vor fi mult mai deschiÅŸi, având în vedere experienÅ£a plăcută a ediÅ£iei din 2007, ÅŸi că vor găsi interesant să realizeze declinări neconvenÅ£ionale pentru campaniile pe care le au în derulare sau pentru alte proiecte”, spune Codin Orăşeanu, managerul de proiect al ADfel.
Firma Grafică şi Tipar este, pentru al doilea an consecutiv, partener ADfel, această tipografie ocupându-se de transformarea materialelor tipărite ale festivalului în unele neconvenţionale.