fbpx

GSK – cel mai bun angajator din Romania in 2009-2010

Please select a featured image for your post

GlaxoSmithKline (GSK) se claseaza pe locul intai in topul companiilor din Romania cu peste 250 de angajati, inregistrand un nivel ridicat de implicare al echipei, de peste 80%, potrivit studiului „Best Employers Romania 2009-2010”, realizat de compania de consultanta in resurse umane Hewitt Associates. In termenii definiti de specialistii in resurse umane ai Hewitt Associates, „implicarea” angajatilor inseamna mai mult decat satisfactia angajatului sau atasamentul acestuia fata de locul de munca, ea reflecta masura in care angajatii isi doresc sa contribuie la succesul companiei.

Citeste si:  Cum imi invat copilul ce e bine si ce e rau?

GSK are in Romania o echipa de peste 1.000 de angajati, care contribuie la succesul companiei pe piata locala. Comparativ cu alti jucatori din industria farmaceutica, probabil ca GSK este una dintre cele mai „nationale” dintre companiile internationale din Romania: are productie de medicamente la Brasov, o companie importanta de distributie farmaceutica nationala, Europharm Distributie, precum si o echipa puternica si motivata de reprezentanti medicali.

Citeste si:  Alimente care sporesc riscul de cancer

„Suntem mandri ca am obtinut acest rezultat, care reprezinta o recunoastere a politicii GSK de orientare catre oamenii cu care lucram. Mai presus de toate, fiecare dintre angajatii nostri este motivat in activitatea sa de faptul ca pune in centrul activitatii sale binele pacientilor romani si ii ajuta pe acestia sa se bucure de fiecare moment al vietii lor”, a declarat Iulia Dobritoiu, HR Director GSK Romania.

Citeste si:  Ingrijire copii de urgenta

Rezultatele acestui studiu au indicat un nivel al satisfactiei echipei din Romania de situat in jurul a 83%, valoare care a ajuns pana la 93% in cazul angajatilor mai vechi de 10 ani. Pentru a mentine nivelul ridicat de implicare al angajatilor, GSK pune un accent deosebit pe comunicarea interna unitara, coerenta si continua intre angajati si management, aceasta fiind o resursa esentiala in transformarea angajatilor in ambasadorii companiei si in consolidarea culturii organizationale.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.