Alimentatia sanatoasa inseamna frumusete

Please select a featured image for your post

O femeie sanatoasa este prin definitie o femeie frumoasa. Deci, adevarata frumusete vine din interior, tenul si parul radiaza atunci cand suntem sanatoase si desi in ziua de azi pare atat de complicat sa iti mentii sanatatea la cote maxime, e de fapt destul de usor. Chiar daca suntem tentati sa completam alimentatia cu diverse suplimente nutritive, acestea nu sunt necesare atunci cand ne alimentam corect. Incercati sa inlaturati din alimentatie sucurile carbogazoase, prajelile, mancarea fast food si suplimentati cu alimente bogate in: Magneziu. Acesta este un mineral care ajuta corpul in toate procesele zilnice: regleaza ritmul cardiac, reduce stresul, actioneaza benefic asupra musculaturii, stabileste echilibrul fizic si emotional, reduce starile de insomnie. Alimente bogate in magneziu sunt apele minerale care au acest lucru specificat pe ticheta, fructe si legume uscate, cereale integrale, ciocolata. Nu exagerati insa cu cea din urma. Corpul uman are nevoie de 360 mg de magneziu pe zi.
Vitamina C este esentiala pentru ca ajuta la absorbtia fierului in organism si a calciului in tesuturile tari. In sezonul rece, vitamina C creste imunitatea organismului si te protejeaza impotriva racelilor si a gripei. Pentru gravide si bebelusi, Vitamina C trebuie sa fie nelipsita din meniul zilnic. Corpul uman are nevoie de 110 mg de Vitamina C in fiecare zi, pe care il puteti obtine consumand: fructe si legume, morcovi in special, foarte multe citrice si fructe de culoare rosie.
Citeste si:  O dieta dupa care nu te mai ingrasi: Portfolio
Fierul este foarte important pentru circularea corecta a sangelui in organism si transportul oxigenului in sange, prevenind astfel anemia, afectiunile cardiace, varicele si diverse hemoragii si infectii. Cerinta zilnica a organismului este de 16 mg de fier pe zi, fier pe care il gasiti in carne, in legumele verzi (spanac, broccoli), in oua si in cacao. Consumul excesiv de fier poate produce constipatie, usor insa de combatul prin reducerea consumului zilnic de fier.
Citeste si:  Intretine-ti frumusetea
Omega 3 reprezinta acizii grasi care protejeaza actiunea cardiaca si care imbunatatesc vizibil sanatatea tenului si a pielii. Omega 3 creste imunitatea organismului, favorizeaza digestia si circulatia sangvina. Cele 1,6 g de Omega 3 ce trebuiesc consumate zilnic se gasesc in uleiul de masline – multa lume consuma o lingura de ulei de masline dimineata pe stomacul gol – si din peste. Pestele este o mancare usoara dar foarte sanatoasa, mai ales atunci cand nu este preparat prin prajire sau fierbere. Pestele gatit la grill isi mentine cel mai bine proprietatile si este cel mai sanatos, mai ales in combinatie cu legume proaspete si salate.
Citeste si:  10 ponturi de ingrijire pentru primavara
Calciu este important pentru sanatatea si intretinerea sistemului osos, a dintilor si unghiilor. Alimentele care contin cel mai mult calciu sunt lactatele si branzeturile, dar poti completa aportul de calciu din acestea consumand fructe, legume, apa minerala. Cea mai mare cantitate de calciu se gaseste insa in lapte, organismul asimiland cel mai bine calciul lactic. Copiii au cea mai mare nevoie de calciu – in jur de 900 mg / zi, pentru a se dezvolta armonios si a crea un sistem imunitar puternic. In cazul adultilor, specialistii in nutritie recomanda consumul a trei produse lactate pe zi – o cana de lapte, un iaurt, branza sau cascaval pentru a asigura organismului doza zilnica recomandata.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.