Please select a featured image for your post
Chiar ati crezut ca situatiile prezentate in partea I sunt singurele situatii stanjenitoare prin care va trebui sa treceti in relatia cu seful? Ei bine, lista continua! Cum ii spunem sefului ca…
Desi e foarte greu sa te stapanesti atunci cand ai gasit un job nou, mult mai bun decat cel actual si iti doresti sa strigi in gura mare ca esti fericit si implinit profesional, e de preferat sa nu le spui nimic colegilor pana cand nu vorbesti cu seful si il anunti de plecarea ta. Situatia poate deveni cu adevarat jenanta atunci cand seful te convoaca in biroul lui si discutia incepe cu “am auzit ca vrei sa pleci”. De aceea, evita stresul si convoaca-l tu la o discutie intre patru ochii in care sa il anunti direct, fara ocolisuri ca ai gasit un nou loc de munca, pe care il consideri mai potrivit pentru pregatirea si aspiratiile tale profesionale decat cel de acum si ca totodata ii multumesti pentru perioada petrecuta in compania condusa de el.
ia-o ca pe o reactie normala din partea unui om care isi pierde un angajat pe care, desi nu a aratat-o foarte des, il considera de valoare. Este o reactie total neprofesionala, dar inca intalnita in multe companii.
Atunci cand apare un conflict cu un coleg, tindem sa il tratam mult mai relaxat, ne e mult mai simplu sa ne exprimam nemultumirile fata de un om pe care il consideram egalul nostru. Dar ce se intampla atunci cand sursa nemultumirilor si frustrarilot tale legate de job este chiar seful?
Oricat ar parea de greu, solutia este sa ii ceri o intrevedere, precizand ca este vorba de o problema personala mai delicata.
Chiar daca pozitia de conducere ii da anumite drepturi in plus fata de cele pe care le ai tu, nu ii da dreptul sa isi trateze angajatii dupa bunul plac.