
Zilele premergătoare nopţii de Halloween sunt marcate la Băneasa Shopping City de numeroase „întâmplări†de neuitat.
Astfel, miercuri, 29 octombrie, de la ora 18.30, jurnaliÅŸtii înscriÅŸi la competiÅ£ia pentru cel mai sexy, înfricoşător ÅŸi la modă machiaj de vrăjitoare/vampir se vor întrece în „blestemeâ€, unul mai „acid†decat altul, rostite de limbile ascuÅ£ite ale vrăjitoarelor din presă.
ÃŽn ziua de vineri, 31 octombrie, cu începere de la ora 19.00 ÅŸi până la ora 21.00, părinÅ£ii sunt invitaÅ£i să NU îşi lase copiii acasă de Halloween, pentru că la Băneasa Shopping City petrecerea va fi în toi, cu tot alaiul de rigoare: MC Vrăjitoarea Alexia, Vrăjitoarea din „Albă ca Zăpadaâ€, Vrăjitoarea din „Frumoasa din Pădurea Adormităâ€, „Vrăjitorul din Oz†şi multe alte personaje „brrrrâ€. Copiii sunt asteptaÅ£i la Castelul Magic, îmbrăcaÅ£i în cele mai de gală costume horror. Sufletul petrecerii va fi „asigurat†de Minimax în colaborare cu formaÅ£ia „Contrapunctâ€, iar din program nu vor lipsi dansul cu mături ÅŸi imnurile vrăjitoreÅŸti.
Iar, sâmbătă, 1 noiembrie şi duminică, 2 noiembrie, de la ora 12.00 şi până la ora 20.00, în Băneasa Shopping City vizitatorii vor fi surprinşi de atmosfera magică de Halloween, întreţinută de vrăjitoarele înconjurate de decoruri specifice. Aceştia vor avea parte de momente de magie oferite de Dan Bucfing şi vor primi plăcinte cu dovleac dacă fac donaţii pentru a sprijinii iniţiativa Asociaţiei Ovidiu Rom de a ajuta fiecare copil să meargă la şcoală. Cei care fac cumpărături în valoare de peste 100 RON au şansa de a participa şi de a câştiga numeroase premii la Loteria Magică, al cărei mare premiu, o excursie la Disneyland, va fi extras duminică, 2 noiembrie, la ora 16:00.
Băneasa Shopping City a dedicat 18 zile sărbătoririi Halloween-ului, care a început prin acţiunea de dezvelire a obiectelor ce au fost licitate în cadrul Balului de Caritate de Halloween, prin iniţiativa Asociaţiei Ovidiu Rom pentru accesul copiilor la educaţie. În interiorul mall-ului spiritul sărbătorii de Halloween este întreţinut prin decoraţiuni specifice, bostani şi păianjeni giganţi, dar şi cu sprijinul vrăjitoriţelor care îi îmbie pe vizitatori la distracţie.
Parteneri media: Compact, Music Channel, Bucharest Night Life, Styler.