fbpx

Marketing pentru magazinele retail

Magazinele de tip retail au nevoie de clienti si sunt intotdeauna in cautare de modalitati de a retine vechii clienti si de a aduce noi clienti in magazin. Sporind ceea ce face un magazin unic, poti sa profiti de avantajele unei idei sociale de relationare si combina-le cu tehnici noi de marketing.

Promoveaza-te

Marketingul de retail se bazeaza pe clienti care stiu ce ai de oferit. Indiferent de ce idee de marketing folosesti, sporeste-ti punctele forte. Determina ceea ce magazinul tau are fata de alte magazine si promoveaza-te intens. Fa reduceri pentru noii clienti ai magazinului.

Citeste si:  Trofeul Cerbul de Aur rămâne în România

Relationarea

Construieste-ti relatii cu mai multe persoane pentru a obtine noi idei de marketing pentru magazinul tau.

Retelele sociale

Retelele sociale te ajuta sa ramai in contact cu clientii tai, dar poti primi si probleme si plangeri, imbunatatindu-ti astfel afacerea. Folosirea retelelor sociale nu implica nici un cost si poti sa ajungi la multi oameni rapid. Daca intentionezi sa faci reduceri urmatoarea zi, postesti pe site-ul de socializare si toata lumea va afla.

Citeste si:  Antreprenor vs Manager

Dezvolta o brosura in care sa iti prezinti serviciile si produsele.

Fa-ti publicitate. Bannerele se pot dovedi extrem de utile. Reclamele si publicitatea fac minuni. Ele pot starni interesul sau curiozitatea oamenilor, ceea ce este extrem de bine pentru tine si pentru afacerea ta. In fond si la urma urmei, iti doresti sa ai cat mai multi clienti, indiferent de modalitatea pe care o folosesti pentru a ajunge la acest obiectiv.

Citeste si:  Sa cinstim Delta de Ziua diversitatii biologice!

Incearca sa tii cont de parerea clientilor si de ceea ce isi doresc ei. Adu in magazin cat mai mlte lucruri pentru a-ti putea fideliza clientii. Fidelizarea clientilor este importanta, prin urmare, anumite bonusuri si cadouri din cand in cand nu strica.
De asemenea, clientii se simt foarte bine daca de ziua lor sau de sarbatori primesc mesaje cu urari de bine si felicitari.

Implica-te mai mult in planul de marketing si rezultatele nu vor intarzia sa apara, cu siguranta.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.