
Numarul femeilor care fac afaceri este intr-o crestere atat de mare incat numarul lor te va uimi cu siguranta. Se prezice deja ca in viitor majoritatea firmelor vor fi conduse de femei.
Ce anume face ca femeile sa fie atat de bune in afaceri? Multe lucruri, probabil. Dar putine sunt stiute. Printre acestea se numara siguranta financiara, veniturile aditionale, simtul implinirii, indepliniri productive, etc.
Odata ce se afla in afaceri, femeile trebuie sa isi faca loc printre colegii lor barbati. Calea lor, mijloacele lor si chiar si scopurile lor au o cale diferita. Ele sunt interesate profund de clisee.
O femeie de afaceri nu va avea niciodata satisfactie daca fura afacerea unui alt proprietar. Cu atat mai putin nu va avea satisfactie daca va atrage atentia asupra afacerii ei prin publicitate dura sau prin barfirea unui alt competitor.
De ce? Pentru ca nu este aceasta ceea ce o femeie vrea de la afacerea ei. Nu este ceea ce ea crede ca o va ajuta in afacere.
Prin urmare, este logic sa ne punem intrebarea, ce anume vrea o femeie? Daca nu sunt banii, vanzarile mari, expunerea la public, ce altceva? Iata raspunsul la aceste intrebari : relatiile.
Sunt relatiile, afacerea de durata si relatiile semi-personale, care rostesc succesul unei femei antreprenoare. Numai atunci cand dezvolta relatii de afacere puternice si un nivel satisfacator de networking, este sigura ca este pe drumul cel bun. Este sigura ca aceste relatii o vor ajuta cand nimic altceva nu va mai functiona pentru afacerea ei.
Daca esti o femeie de afaceri, este posibil sa nu fi realizat inca ce vrei cu adevarat. Dar, uneori, experienta si meditatia in legatura cu acest subiect te aduc la aceeasi concluzie. Cauti relatii. Relatii cu clienti, relatii cu alti antreprenori si chiar cu competitori, care sa iti intareasca pozitia pe piata si afacerea.
Tine minte asta si interactioneaza cu alte femei, alte persoane, fa-ti clientii sa se simta speciali, iubeste-ti competitorii si inainte sa iti dai seama, afacerea ta va incepe sa prinda contur.