fbpx

Calitatile unui bun asistent manager

Asistentii manageri buni au anumite calitati specifice pe care managerii le cauta la persoanele care supervizeaza si care lucreaza aproape de ei. Un asistent manager este deseori persoana din fata pentru restul echipei de management si lucreaza direct cu ceilalti angajati. Atunci se alege un asistent manager eficient, un manager trebuie sa caute anumite calitati de lidership.
Un bun asistent manager ar trebui sa posede aptitudini de comunicare excelente, atat verbale, cat si scrise. Aceasta calitate devine vizibila atunci cand asistentul manager este in stare sa le ofere angajatilor obiective si responsabilitati bine definite. Un bun asistent manager va petrece foarte mult timp la traininguri, dar si lucrand cu angajatii si o persoana care isi doreste sa devina asistent manager ar trebui sa fie constienta de acest lucru. O comunicare buna necesita rabdare pentru ascultarea si intelegerea tuturor, dar si a instructiunilor verbale si scrise. Un bun comunicator va antrena angajatii, le va demonstra si apoi ii va urmari pentru a se asigura ca totul este bine inteles.
Fiecare asistent manager bun este capabil sa preia initiativa. Asta se aplica si in luarea deciziilor si a face lucrurile fara supervizarea propriului manager. Initiativa este usor de recunoscut la angajatii buni care nu au nevoie de micro-management atunci cand li se cere sa faca anumite sarcini. Un bun asistent manager va vedea singur ce este de facut si va lua initiatia de a face acel lucru singur sau se va asigura ca sarcina este indeplinita fara sa fie nevoie sa consulte managementul superior.
Performarea sarcinilor in mod perfect nu este necesara, dar un bun asistent manager sau oricare angajat, ar trebui sa acorde mare atentie detaliilor. Aceasta este o calitate care te poate face remarcata. Un angajat care face curat dupa ce o sarcina a fost finalizata sau inspecteaza zona in timp ce se duce la indeplinire sarcina, inseamna ca respectivul angajat acorda atentie detaliilor. Asta nu inseamna ca nu se fac greseli, dar daca asistentul manager acorda atentie, o criza poate sa fie corectata mai devreme, din timp, si nu atunci cand este prea tarziu.
Abilitatea de lidership este o calitate care este uneori dificil de intalnit, dar poate sa fie recunoscuta imediat atunci cand asistentul manager o poseda. Aceasta calitate inseamna mai mult decat manevrarea unui proiect. Acest lucru presupune dorinta de a lucra cu membrii staff-ului sau de a asista la un proiect.

Citeste si:  5 locuri unde o sa fii in siguranta
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.