fbpx

Afla care sunt calitatile unei femei de succes

Pentru femeia din zilele noastre, serviciul nu reprezinta numai un mod de a-si castiga existenta, ci in principal un mod de a-si castiga independenta si de a-si consolida cariera. Femeile sunt din ce in ce mai constiente ca statul pe care il castiga datorita postului pe care il ocupa le ofera respect si admiratie. Insa, pentru a putea fi intr-adevar o femeie de succes in domeniul ales, nu este suficient sa fii bine pregatita pe plan profesional. Trebuie sa aveti anumite calitati, atuuri in plus.

1.Porniti de la ideea ca o femeie trebuie sa fie mai buna decit un barbat. Nu este de ajuns insa numai sa credeti asta, trebuie sa o si demonstrati.
2.Faceti distinctia clara intre cei care sint cu adevarat sinceri si cei care incearca sa va descurajeze, sub aparenta unei critici binevoitoare. Astfel, daca un prieten va face o observatie intemeiata, tineti cont de ea. Daca simtiti ca observatia respectiva vine din partea unei persoane nu tocmai sincera, nu va enervati; ascultati, dar nu va incarcati memoria.
3.In general, rivalitatea intre femei produce deseori conflicte grave si neintelegeri. Dar asta nu inseamna ca orice femeie e un potential dusman. Fiecare om are doza sa de nesiguranta si sensibilitate.
4.Folositi umorul ca pe o arma. Daca cineva va ataca sub aparenta unei glume, nu va peirdeti cu firea. In locul unei replici violente, aplicati aceeasi formula – o gluma cu subinteles, suficient de bine simtita pentru a „dezamorsa” situatia.
5.Invatati sa va aparati pozitia profesionala. Dar nu confundati acest lucru cu agresivitatea. Nu este nevoie sa tipati pentru a va impune punctul de vedere. Nu va intrerupeti interlocutorul, chiar daca acesta va tine o „predica” enervanta. Pregatiti-va replica dar nu o dati pe un ton enervat pentru ca v-ar putea situa pe o pozitie dezavantajoasa.
6.Flirtati moderat la locul de munca. Nu este sa rau sa atrageti privirile, dar nu mergeti mai departe. Stiti foarte bine ca o relatie la serviciu va poate afecta cariera. Si, in fond, nu aveti niciodata certitudinea ca merita…
7.Pastrati discretia in legatura cu viata dumneavoastra privata. Chiar daca nu este vorba despre o relatie la locul de munca, cu cit se stie mai putin despre „iubirile” dumneavoastra, cu atit veti fi mai respectata. Daca sinteti casatorita, colegii nu trebuie sa fie mereu la curent cu amanuntele vietii casnice. E o regula pe care, daca o veti incalca veti regreta cu siguranta.

Citeste si:  Cum conduci eficient o echipa?
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.