fbpx

Reclame anti-dragoste, via Superbowl

Please select a featured image for your post

De ce vorbim la Anti Valentine’s day despre reclame? Pentru ca love sucks si nicaieri nu vei gasi un exemplu mai bun in aceasta directie decat prin examinarea celui mai misogin spot de la Superbowl si parodia sa.

Superbowl este un eveniment special in viata agentiilor de publicitate americane pentru ca atunci tarifele pentru publicitate cresc astronomic. Un spot de 30 de secunde difuzat in timpul superbowl-ului are o valoarea de 7 cifre. Prin urmare daca tot se arunca cu atatia bani pe fereastra, reclamele de Superbowl ale agentiilor sunt luate la puricat de specialisti.

Citeste si:  Distractie si super-premii doar la KIDEX!

Avand in vedere ca Superbowl-ul este un eveniment sportiv, normal ca unele dintre reclame sunt sexiste. Este la fel de logica aceasta combinatie precum reclamele la bere si meciurile la fotbal de la noi. Dar una dintre ele, la Dodge Charger, se pare ca a ofticat niste feministe.

Pentru ca ele au gasit si reversul reclamei si au realizat o parodie a spotului original. Foarte amar si ironic, asa cum sunt feministele cand le oftici.

Ce sa intelegem din aceste viziuni diferite decat ca femeile si barbatii se urasc reciproc pentru schimbarile pe care trebuie sa le faca pentru a fi impreuna? Slava Domnului ca macar Google a scos un spot romantic, altfel chiar ne deprimam inainte de Valentine’s Day.

Citeste si:  Seara cu parfum de havana si ritmuri cubaneze la Cafepedia

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.