fbpx

In statiile de metrou din Bucuresti se lanseaza luni, 6 octombrie, proiectul „Zoom”

„Zoom” va „invada” din 6 octombrie toate cele 45 de staÅ£ii de metrou din capitală, pe cele 16 ecrane cu diagonală de 106/127 cm montate în fiecare staÅ£ie, iar Capitala devine astfel unul dintre puÅ£inele oraÅŸe din lume care va avea o reÅ£ea proprie de transmitere a informaÅ£iei in sistem audio-video.

„Zoom” va transmite zilnic între orele 5 ÅŸi 24 – atât imagine cât ÅŸi sunet – pentru cei peste 700.000 de bucureÅŸteni care călătoresc cu metroul. Programele vor include buletine de ÅŸtiri, divertisment, dar ÅŸi informaÅ£ii utilitare ÅŸi de proximitate necesare călătorilor.

Citeste si:  ResUmE – Oamenii sunt mai mult decat cifre

Astfel, dimineaţa călătorii se vor conecta la principalele ştiri ale zilei, vor putea urmări revista presei şi vor primi informaţii de primă necesitate legate de trafic, financiar, meteo, sport şi timp liber. Nu vor lipsi rubricile de horoscop, bucătărie, sănătate, curiozităţi, turism şi mondenităţi.

ÃŽn scurt timp, „zoom-erii” vor avea ocazia să-ÅŸi transmită prin intermediul acestei reÅ£ele mesaje, dedicaÅ£ii sau anunÅ£uri de mică publicitate în sistem SMS. Ei vor face astfel parte din comunităţi locale create în jurul staÅ£iilor de metrou, după modelul de succes al comunităţilor online.

„InvestiÅ£ia pentru lansarea Zoom depăşeÅŸte 2 milioane de euro. Am instalat peste 700 de ecrane într-un timp record, de numai 2 luni. Cred însă că toate eforturile noastre vor avea un rezultat pozitiv. Zoom va colora experienÅ£a bucureÅŸteanului care călătoreÅŸte cu metroul ÅŸi va oferi un canal de comunicare unic cu un public extrem de fidel”, a declarat Gabriel Faflei, director general Monopoly Media.

„Zoom” este un produs al Monopoly Media, companie parte din grupul de presa Realitatea-CaÅ£avencu.

Citeste si:  Vedetele noastre n-au bani de parfumuri

Monopoly Media este cea mai importantă companie de publicitate indoor din România şi deţine o reţea de peste 2500 de ecrane în peste 40 de oraşe.

Grupul RealitateaCaÅ£avencu are operaÅ£iuni in televiziune, radio, publishing ÅŸi new media. Portofoliul grupului cuprinde printre cele mai credibile produse media premium din România, printre care RealitateaTV, The Money Channel – primul canal tv de afaceri, „Academia CaÅ£avencu” – cel mai influent săptămânal românesc de satiră politică, „Cotidianul”, precum ÅŸi reÅ£elele Radio Guerrilla ÅŸi Realitatea FM.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.