
Defectele din zona creierului, care se ocupa cu stocarea temporara a informatiilor, explica de ce un copil nu poate învata la istorie sau la matematica, releva un studiu efectuat la Univesitatea din Durham, Marea Britanie.Aproximativ 10% dintre scolarii care merg la scoala au probleme cu memoria. Multi copii cu astfel de probleme sunt considerati lenesi sau înapoiati. Însa, cercetatorii au precizat ca daca o astfel de problema se identifica din timp, cu antrenament, copilul va ajunge sa învete normal.O persoana cu o memorie, care functioneaza la capacitatea maxima, „jongleaza” cu anumite informatii în interiorul mintii. De la copilarie la vârsta matura aceasta capacitate de stocare a informatiilor se perfectioneaza.Citeste mai multe în Gândul.
Defectele din zona creierului, care se ocupa cu stocarea temporara a informatiilor, explica de ce un copil nu poate învata la istorie sau la matematica, releva un studiu efectuat la Univesitatea din Durham, Marea Britanie.Aproximativ 10% dintre scolarii care merg la scoala au probleme cu memoria. Multi copii cu astfel de probleme sunt considerati lenesi sau înapoiati. Însa, cercetatorii au precizat ca daca o astfel de problema se identifica din timp, cu antrenament, copilul va ajunge sa învete normal.O persoana cu o memorie, care functioneaza la capacitatea maxima, „jongleaza” cu anumite informatii în interiorul mintii. De la copilarie la vârsta matura aceasta capacitate de stocare a informatiilor se perfectioneaza.Citeste mai multe în Gândul.