fbpx

Victoria’s Secret lanseaza o noua campanie

”Undefinable” este o campanie la nivel global, menita sa consolideze angajamentul continuu al brand-ului Victoria’s Secret de a sustine vocile si perspectivele unice ale oricarei femei. Inspiratia si povestile autentice impartasite de-a lungul timpului fac parte din devotamentul brand-ului de a evolua, de a asculta si de a reafirma faptul ca frumusetea a fost intotdeauna definita in mod diferit de fiecare dintre noi. Campania apeleaza la experiente personale si abordeaza importanta recunoasterii faptului ca femeile nu pot fi definite de nimeni.

Campania Undefinable a fost fotografiata si regizata de Harley Weir in parteneriat cu LOOK Creative Agency si stilizata de Camilla Nickerson si le prezinta pe partenerele VS Collective -Adut Akech, Bella Hadid, Eileen Gu, Hailey Bieber si Valentina Sampaio -, precum si femei care depasesc granitele in viata de zi de zi – Bethann Hardison, Brittney Spencer, Femita Ayanbeku si Rose Namajunas.

Citeste si:  Cel mai bine si mai prost imbracate vedete la VMA 2012

In plus, Victoria’s Secret invita toate femeile sa participe in aceasta campanie, folosindu-si vocea pentru a impartasi povestile despre ceea ce le face #Undefinable.

„Clientii Victoria’s Secret se afla in centrul a tot ceea ce facem acum si in viitor, folosindu-ne de platformele noastre pentru a sarbatori individualitatea si diversitatea, fiind principalul sustinator al femeilor la nivel mondial. Toate persoanele implicate in campanie reprezinta o transpunere unica a feminitatii, fiecare dintre ele fiind onesta si plina de sens.” – spune Amy Hauk, CEO Victoria’s Secret si PINK.

„Undefinable onoreaza elemente care fac ca fiecare femeie sa fie speciala si ne aminteste tuturor de valoarea acestora in societate. Este atat de impresionant sa faci parte dintr-o campanie alaturi de femei atat de puternice si mandre de individualitatea lor. Sunt incantata sa colaborez cu Victoria’s Secret pentru a impartasi un mesaj atat de important tuturor femeilor, incurajandu-le in acelasi timp sa-si transpuna povestile unice si puternice.” – spune Paloma Elsesser.

Citeste si:  Tendintele modei in 2010

„Sunt mandra sa fac parte dintr-o campanie pentru o companie care redefineste imaginea clasica a frumusetii, facand glamour-ul si confortul accesibile si incluzive pentru toate tipurile de corp. Exista atat de multa putere in a prelua controlul asupra identitatii tale, iar Undefinable intruchipeaza tocmai asta. Femeile din aceasta campanie sunt o adevarata reprezentare a iubirii fata de tine si abia astept sa impartasesc acest sentiment cu lumea.” – spune Brittney Spencer.

Undefinable va fi prezentata in locatia emblematica Victoria’s Secret, pe 5th Avenue, la etajul 3, unde o experienta captivanta este pregatita pentru orice vizitator. In plus, campania va fi vizibila si in orasele mari din intreaga lume – New York si Los Angeles, de exemplu -, sub forma unor creatii digitale spectaculoase, panouri urbane si canale online, inclusiv Instagram, Twitter, Facebook, TikTok si Youtube.

Citeste si:  Toamna aceasta se poarta… cazual

Despre Victoria’s Secret
Victoria’s Secret este cel mai mare retailer de specialitate pentru articole intime din lume, care ofera o gama larga de colectii moderne, inspirate de moda, inclusiv sutiene, chiloti, lenjerie casual si articole sportive, precum si parfumuri de prestigiu si produse de ingrijire corporala. Cu aproape 1.400 de magazine in intreaga lume si o forta de munca predominant feminina de peste 30.000 de persoane, Victoria’s Secret se mandreste cu cea mai mare echipa de experti specializati. Victoria’s Secret se angajeaza sa inspire femeile din intreaga lume cu produse si experiente care le sustin, creand in acelasi timp relatii pe tot parcursul vietii si sustinand schimbari pozitive.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.