fbpx

Gentile Iutta, un brand nou cu o poveste veche

Ne-am dat seama ca in ciuda faptului ca Iutta este un nume nou pe piata de marochinarie de la noi, a reusit in timp foarte scurt sa fie cunoscut tocmai datorita faptului ca vorbeste despre romanesc si motivele pentru care traditia si cultura nu trebuie uitate. Totul a fost rezumat de catre cele trei fete din spatele proiectului (Nicoleta Chirica, Olivia Sandu si Raisa Beicu) in sloganul Iutta: Dor de romanesc.

„Am vrut sa recream traditia romaneasca in genti realizate din piele naturala, cu broderii si sculpturi din lemn. Asta a fost ideea initiala, iar, ulterior, ne-am dat seama ca Iutta, pornind in directia asta, are potentialul sa spuna mai mult, sa renasca parti ale noastre, care ne pot aduce aminte de ce ne este drag de autenticul romanesc.”

fotofoto

Pentru mai multe imagini, vezi galeria noastra foto!

Si putem spune ca fetele de la Iutta chiar au reusit ceea ce si-au propus. Echipa Enjoystyle.ro a fost prezenta la evenimentul de lansare din luna aprilie si atat de tare ne-a placut, incat am promis ca vom reveni la povestea Iutta pentru mai multe detalii. Acolo am vazut prima colectie Iutta, Spirit Eflorescent, cu un numar de 24 de genti din piele naturala, broderii inspirate din traditia autohtona si sculpturi in lemn. Ele au diferite culori si chiar pot fi usor purtate in diferite combinatii sau perioade din zi. Colectia poate fi vazuta atat pe site-ul www.iutta.ro, cat si la Galateca, iar in viitor se vor finaliza si colaborari cu alte concept store-uri.

Citeste si:  Cu ce ne mai imbracam?

fotofoto

Ce ne-a impresionat la evenimentul de lansare a fost si ideea inedita de a face o colectie de doruri. Exista o zona in care invitatii puteau scrie pe o foaie care este dorul lor cel mare, mare, isi faceau o poza cu acesta, iar Iutta colectiona fiecare dor in parte. A iesit un proiect de suflet la care participantii au reactionat foarte bine.

Citeste si:  Gala AVANPREMIERE primavara-vara 2012 II

„Astfel, am reusit sa le amintim celor dragi, care au fost alaturi de noi intr-o zi asa de importanta, cate lucruri ne plac in Romania si, mai ales, ca primele doruri ale noastre ne duc spre verile la bunici, cadourile simple primite de Craciun in familie sau noptile dinVama”, adauga echipa Iutta.

fotofoto

Pentru mai multe imagini, vezi galeria noastra foto!

Cat despre planurile de viitor, Iutta are un obiectiv clar: sa ajunga sa fie cunoscuta si international. Cum romanii incep din ce in cemai tare sa aprecieze traditia autohtona, dovada fiind noul val tot maiputernic de promovare a romanescului resimtit in ultimii ani, este momentul ca povestile sa fie spuse si mai departe, catre cei din afara. Astfel, fiecare nou brand romanesc promovat international ii va face pe straini sa constientizeze ca merita sa le fie Dor de romanesc.

Citeste si:  Stilul gipsy

fotofoto

Acum, cand am vorbit cu fetele din echipa Iutta, ele ne-au povestit ca pregatesc o noua capsula pentru lunile de vara. Colectia va aduce in prim-plan diferitele zone din Romania: „Vor fi genti care vor avea amprentele unor locuri pline de istorie, pe care le pretuim pentru pitorescul lor si amintirile cu care le asociem.Vor fi facute cu aceeasi pasiune si mandrie cu care am observat ca unii romani vorbesc despre zona in care s-au nascut, au trait sau au vizitat-o candva. Avem multesurse de inspiratie, pline de specific cultural”. Mai multe detalii nu au putut sa ne dea pentru moment, dar au promis ca ne vor tine la curent cu evolutia proiectului.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.