fbpx

Dolce&Gabbana primavara-vara 2010

Cuplul de designeri italieni Domenico Dolce si Stefano Gabbana si-a prezentat ultima colectie destinata sezonului urmator de primavara-vara in cadrul saptamanei modei de la Milano, ce a avut loc in perioada 23-30 septembrie.

Latino reprezinta tematica de baza ce caracterizeaza noua colectie. Pentru cei doi designeri, Latino inseamna: Sicilia, America de Sud, forme de clepsidra, senzualitate si romantism. Muzele ce au servit drept sursa de inspiratie in realizarea acestei colectii au fost binecunoscutele manechine : Linda Evangelista, Naomi Campbell si Christy Turlington, precum si faimoasa cantareata Madonna.

Citeste si:  Alegere rochie de mireasa

CLICK AICI PENTRU GALERIA FOTO

Colectia este dominata de contraste. Un prim contrast masculin-feminin, intre costumul masculin ce ne duce cu gandul la toreadori si sortimentul de tip body, dar si corsetul, lenjeria latina curbata, ce emana feminitate si senzualitate. Exista si un contrast intre modelele de imprimeuri, cele florale – romantice in contrast cu cele wild – provocatoare.

Show-ul a inceput cu prezentarea tinutelor masculine, ce inspira un aer sobru si s-a sfarsit cu aparitia tuturor manechinelor imbracare doar in tinute de tip body, exprimand parca o „invazie de feminitate”.

CLICK AICI PENTRU GALERIA FOTO

Sortimentul de baza este body-ul negru, ce reprezinta si simbolul brandului Dolce &Gabbana, si este prezent in multe dintre tinutele colectiei, peste acesta fiind suprapuse dantele pe negru sau alb. Atat sortimentele cat si suprapunerile de materiale denota senzualitate si un aer de mister.

Citeste si:  Jeansi pentru orice ocazie

CLICK AICI PENTRU GALERIA FOTO

De la costumul masculin, pana la body, corset, rochia de tip corset, suprapuneri de dantele, macrameuri, imprimeuri florale si tip leopard, rosu aprins, colectia emana romantism si senzualitate, ne duce cu gandul parca la tinutele dansatoarelor celebrului cabaret Moulin Rouge, ceea ce confirma faptul ca sezonul urmator de primavara-vara sta sub semnul feminitatii.

2 Comentarii
  1. Nu prea ma impac eu cu marca asta, datorita taranismelor aparute pe la noi, dar colectia este foarte frumoasa.
    Poate ca ar trebui sa le spuna si lor cineva ca in Romania au nevoie de ceva antimarketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.