
Casa de moda Burberry a prezentat la Londra, in Hyde Park noua colectie Prorsum, primavara-vara 2014. Intitulata English Rose, aceasta impresioneaza prin asocierea neasteptata a materialelor. Astfel dantela englezeasca, realizata in Nottingham si dantela macrame sunt juxtapuse casmirului moale, produs in Scotia, bumbacului, matasii, lanei merinos si cauciucului. Efectul este o colectie easy chic, cu influente retro, in care noul si vechiul, matul si transparentul, materialele subtiri si cele groase se combina armonios.
Mi-a placut ideea de a lucra cu tehnici clasice de realizare a hainelor; imi place contrastul dintre vechi si nou!, a declarat Cristopher Bailey, Chief Creative Officer al casei de moda Burberry.
Prezentarea de moda a reprezentat si o celebrare a liniei Burberry Beauty. Cu aceasta ocazie, au fost dezvaluite publicului noile look-uri de primavara-vara 2014, dar si noua colectie de lacuri de unghii care contine sase nuante. Fotografii si imagini video cu linia Burberry Beauty au fost transmise din culise, prin intermediul noului iPhone5s, prin Burberry Beauty Booth si pe Twitter (#BeautyBooth)- incluzand si un mesaj personalizat din partea modelelor-, Facebook, Pinterest, Google+, Vine si canalele YouTube.
Fashion show-ul Burberry SS 2014 a avut loc pe muzica lui George Ezra, Jake Bugg si James Bay si a fost inregistrat si transmis live prin intermediul noului iPhone5s. Impreuna cu compania Apple, casa de moda britanica Burberry a realizat fotografii si clipuri inaintea, in timpul si dupa prezentarea de moda a colectiei.
Pentru prima oara, casa de moda Burberry a folosit o tehnologie revolutionara care a permis folosirea de imagini realizate cu noul telefon inteligent iPhone5s si transmiterea acestora, in timp real, pe ecrane digitale outdoor. Astfel, imagini din timpul show-ului au fost transmise catre 11 ecrane digitale, dispuse de-a lungul celui mai aglomerat drum din Londra, Cromwell Road, in piata Times Square, din New York si in Worldwide House, din Hong Kong. Aceasta colaborare a inclus inregistrarea si distribuirea transmisiei live a show-ului catre toate platformele Burberry, parteneri media, magazinele flagship din Londra, Milano, Paris si magazinul din Bucuresti, aflat in strada Luterana, nr 4.
Astfel, consumatori de moda din intreaga lume au putut lua parte la experienta show-ului Burberry , in timp real, prin clipuri, fotografii sau muzica, pe platformele: www.burberry.com, Facebook, Instagram, Twitter, Vine si WeChat. Show-ul, transmis pe Burberry.com a fost optimizat pentru utilizatorii de telefon mobil, permitandu-le acestora sa exploreze look-urile de podium, sa isi achizitioneze si personalizeze item-urile vestimentare favorite, imediat dupa incheierea show-ului.