Meniuri care te ajuta sa slabesti

Meniul 1:
Mic dejun: 200 ml de fructe proaspat, doua tartine cu 50 g branza degresata
Pranz: 200 g ton la cuptor cu 100 g salata verde si doua linguri de sos vinegreta, 200 g salata de teline cu mere si morcovi, un mar
Gustare: 150 g cirese
Cina: 150 g piept de pui la cuptor cu un ardei si o rosie la gratar, o felie de paine prajita.
Meniul 2:
Mic dejun: un ou fiert, doua felii de muschi de porc, un ardei gras umplut cu morcov ras
Pranz: 200 g piept de curcan la gratar, salata de ton cu porumb si patrunjel, 100 ml iaurt degresat
Gustare: 50 g suc natural de fructe
Cina: 200 g muschi de vita la gratar, salata dintr-o rosie, un castravete si un ardei gras
Meniul 3:
Mic dejun: un ou fiert, doua felii de sunca de curcan, o felie de paine prajita
Pranz: 250 g piept de pui, 50 g branza mozarella degresata
Gustare: 50 g iaurt degresat
Cina: 150 g ciuperci la gratar, 100 g crema de branza degresata cu 50 g de masline negre.

Citeste si:  Ochi stralucitori

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.