fbpx

Preia controlul carierei tale

Iata cateva trucuri de care ai nevoie pentru a-ti indeplini obiectivele profesionale si pentru a prelua controlul carierei tale:
1. Exploreaza optiuni de cariera
Incearca sa reflectezi asupra job-ului tau, punandu-ti cateva intrebari precum: Pozitia mea actuala utilizeaza abilitatile si talentele mele profesionale? Imi maximizez potentialul de economisire? Fac lucrurile pentru care am fost nascuta sa le fac sau ceva care ma pasioneaza? Daca raspunsul este un coplesitor „nu”, descopera campurile de cariera care trebuie „luminate”.
2. „Perie-ti”aptitudinile pentru job
Pe de alta parte, daca cariera ta ti se potriveste, acorda-ti ceva timp pentru a te transforma in ceva mai bun in ceea ce faci. Ia parte la trainingurisi updateaza-ti expertiza in industrie.
3. Cunoaste-ti seful
In loc sa ghicesti punctele tale tari si punctele tale slabe, castiga timp intrebandu-ti direct seful.
4. Stabileste-ti teluri de cariera realiste
Identifica ceea ce vrei pentru a te implini din punct de vedere profesional in acest am si noteaza-le in functie de prioritatile tale. Telurile tale pot include imbunatatirea performantei actuale de la locul d emunca, sa fii promovata la locul de munca sau sa faci o schimbare de cariera. Doar asigura-te ca fiecare tel in parte este realist.
5. Stabileste un plan de atac
Gandeste-te la pasii necesari de care ai nevoie pentru a-ti atinge telurile in acest an. Acorda-ti termene pe care sa le urmezi, dar sa fie realiste. Adu-ti aminte ca pentru a deveni un CEO al unei companie nu se intampla peste noapte.
6. Incepi sa te pregatesti din timp
Ce mai astepti? Sezonul sarbatorilor a trecut, asa ca trebuie sa te pui pe treaba.
7. Fii organizata
Acorda-ti timp pentru a-ti reorganiza fisierele, pentru a fi mai organizata si eficienta.
8. Analizeaza-ti munca in fiecare zi pentru eficienta
Practica managementul mai bine in acest an.
9. Creste-ti relatiile de la locul de munca
Relatiile puternice cu oamenii cu care lucrezi se pot dezvolta in multe feleuri. De exemplu, pastreaza o atitudine pozitiva atunci cand lucrezi cu ceilalti. Mentinerea unei relatii bune cu colegii tau nu numai ca va facea un mediu ambiant mai placut, dar vei avea mai multe sanse sa fii promovata si sa devii chiar sefa.

Citeste si:  Bucharest Fashion Week anunta cel de al II-lea casting
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.