
Ai primit job-ul pe care ti-l doreai, insa intampini o alta problema, si anume integrarea in noua echipa, interactionarea cu noii colegi de munca.
Iata cateva lucruri pe care le poti face pentru a te integra mai usor:
1. Integrarea in organizatie
In majoritatea companiilor, integrarea organizationala este realizata de catre departamentul de resurse umane. Contactul cu colegii departamentului de HR il ai in prima zi de lucru si este, de obicei, primul contact cu departamentele suport. Lor trebuie sa le duci actele necesare angajarii tale si ei sunt cei de la care vei primi noul contract de munca.
2. Integrarea tehnica
Integrarea tehnica reprezinta familiarizarea ta, pe de-o parte, cu activitatile operationale desfasurate in cadrul departamentului din care vei face parte, iar, pe de alta, cu activitatile presupuse de noul tau post. De obicei, de aceasta se ocupa seful tau direct sau unul dintre colegii de departament.
3. Integrarea personala
Integrarea personala este, poate, cea mai dificila. Echipa in care intri este deja inchegata, are reguli proprii de functionare, roluri deja stabilite. Noii tai colegi au scopuri comune si impartasesc, in mare parte, acelasi set de valori.